تابناک هرمزگان-امام جمعه تخت ضمن تشكر از باقرجوان مدير كل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان و مجموعه تحت الامر ايشان بابت تعامل و كار بسيارخوب و خداپسندانه در راستای ايمن سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خيز كه موجب نجات جان هزاران نفر از هموطنان شريف ميگردد گفت ايشان بعنوان يك جهادگر در بين مردم شناخته شده است.
کد خبر: ۶۵۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۵ 10 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، در راستای احداث تقاطع غيرهم سطح دهنو – قلعه قاضی – تخت جهت حذف نقاط پرتصادف راه‌ها نشستی صميمانه مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان به اتفاق معاون راهداری با نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و بخشدار و ائمه جمعه و همچنين اعضاء شورا و دهيارهای شهر تخت و بخش قلعه قاضی و دهنو در سالن كنفرانس اين اداره كل برگزار گرديد.

امام جمعه تخت ضمن تشكر از باقرجوان مدير كل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان و مجموعه تحت الامر ايشان بابت تعامل و كار بسيارخوب و خداپسندانه در راستای ايمن سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خيز كه موجب نجات جان هزاران نفر از هموطنان شريف ميگردد گفت ايشان بعنوان يك جهادگر در بين مردم شناخته شده است كه ازجان و دل در جهت رفع مشكلات مردم كار می كند كه اگر تمامی مسئولان ما مؤمن به كار باشند مانند ايشان خداوند هم به زندگی كاری و شخصی شان عزت ميدهد.

سپس در ادامه بخشدار و دهياران هم گزارشاتی از انتظارات و نيازهای مردم شهر تخت و بخش قلعه قاضی و روستای دهنو بالا و پايين از قبيل تعريض محورهای مواصلاتی ، درخواست يك دستگاه گريدل و غلطک جهت بازگشايی بعضی از معابر و زيرسازی بعضی از راه‌ها در شهر و بخش نامبرده نمودند.

هاشمی تختی نماینده مردم در مجلس در ادامه ضمن ابراز رضايت از مجموعه اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان و شهرستان بندرعباس گفت؛ زيرگذر دهنو به قلعه قاضی در جاده مواصلاتی ميناب به بندرعباس به علت پرترافيک و پر تردد بودن اين محور شاهد تلفات و تصادفات زيادی هست كه اميدواريم با همت اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ايجاد زيرگذر ورودی دهنو كه بسيار خطرناک است رفع و موجب آرامش و نجات جان مردمان اين روستا گردد.

هاشمی افزود نمايندگان در مجلس مثل یک تيم نسبت به رفع مشكلات مردم مي پردازند كه در اين پروژه بنده بعنوان اين عزيزان پيگير اين پروژه هستم.

داريوش باقر جوان در اين مراسم گفت: موضوع نقاط حادثه‌خیز که شامل تعریف و شناسایی، اولویت‌بندی و رفع آن‌ها است، به‌عنوان یکی از راهکارهای ارتقا و بهبود سطح ایمنی شبکه جاده‌ای به‌شمار می‌رود كه رفع نقاط حادثه‌خیز، اولویتی برای بهبود سطح ایمنی شبکه جاده‌ای است  مراسم كلنگ زنی اين پروژه بزودی با حضور مقامات استانی و نمايندگان مردم شريف استان در مجلس شورای اسلامی به زمين خواهد خورد و برآورد هزينه پروژه فوق مبلغی بالغ بر 40 ميليارد ريال بوده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار